7. november 2012

SISTE DEL AV SPM RUNDEN


Angrer du noen gang på at du dro?
-       Nei jeg har ikke angret på at jeg dro. Jeg vet jeg har fantastiske venner som er der når jeg kommer tilbake, men det er jo en utrolig stor risk å ta.  Men jeg angrer ikke på at jeg dro.

E det mangen fine gutter der nede?
-       Altså, amerikanere vet ikke det å ha voks i håret, kle seg noenlunde ok. Så det første du ser er ikke det du vil springe etter for å si det sånn!

Har de fin kropp (Viktig)-  Ja! Hvordan vet jeg det? Nei si det, haha, det er bare det at de fleste driver med en eller annen sport, og de liker å holde seg i form. Altså, fin kropp.. Så igjen, hvordan vet jeg det? Jo fordi, gutta her liker og vise at de har muskler!

Koss like du v-familien din :D?
- Liker familien veldig :)

Kan du lage et innlegg hvor du sammenligner norske og amerikanske gutter?
- Ja, tar det i et eget innlegg!

Hva gjorde du for å få deg venner? Tok det lang tid?
- Det tok tid, og det var JEG som måtte be meg selv med på ting. Du kan ikke forvente at de skal komme til deg! Altså, jeg følte Riccardo fikk all oppmerksomheten i begynnelsen, rett og slett fordi han var gutt, kjekk, og alle jentene digga han! Haha, noe som kan være fordel når du begynner på ny skole. Men så har du 5 andre jenter? Altså hvem legger folk merke til? Jo, de som det er mindre av, altså han. Men har fått en helt annen vennegjeng, og jeg digger dem <3

De du bor hos, er de veldig relgiøse?
- Søndagskole og kirke hver søndag. Så ja. Men det er noe jeg respekterer fullt og helt!

Hva savner du aller mest med Norge?
- Melkesjokolade.! Også vennene mine da!

Er det vanskelig å være på skolen, altså er det vanskelig å følge med osv.. i og med at alt foregår på engelsk?
- Engelsken er ikke noe problem lengre. Eller nesten hvertfall. Men jeg har ingen problemer med å henge med.

Hvordan er karakterene dine på skolen i USA? Blitt dårligere/bedre ?
- De er blitt mye bedre. Har A og B i så å si alle fag.. Der jeg har C i ett.

- Det kommer egentlig helt ann på! Du må snakke med rådgiver hjemme i Norge!  Men for meg er Algebra 2 P matte, men da dette var for hardt, har jeg gått over til Algebra1. Pre-calc tror jeg er T matte. Men jeg er litt usikker. Sjekk opp med rådgiver hjemme!

Hva er det vanskeligste å være vekke fra familien her hjemme i Norge ?
- Vanskeligste må være å ikke vite hva som kan skje. Om alle sammen er der når jeg kommer hjem, og om jeg får se alle jeg er så utrolig glad i igjen! <3


Har du fått deg mange venner?
-       Ja jeg har det. Jeg er kommet i en jente gruppe på rundt 9. Elsker dem alle, men har dessverre ikke fått så masse tid med dem utenom skole, men jeg håper nå når drivers ed snart er ferdig. At det skal bli bedre! Henger også en del med Riccardo som sagt.

Henge du mest me guttane eller jentene der nede:D?- eller e det kansje oppe? eller borte, I USA vertfall.
-            Jeg har som sagt ikke vært så masse med jentene jeg er med her på fritiden enda. Men jeg er en del med Riccardo på fritiden. Men han reiser snart hjem igjen dessverre. Men så snart drivers ed er ferdig, håper jeg på å være en del med jentene også <3
Savne du meg :_?
-       Ja Ida, savne deg <3

Blir folk ofte spurt ut på date uten at det nødvendighvis betyr/blir noe mer eller er det big deal hvis noen blir spurt ut?
-       Om du blir spurt ut på date, så kan du forvente at hele skolen vet om det dagen etter på, og da er du hvertfall ikke ?just friends? etter på.

Er det forskjell mellom guttene der nede og de her hjemme, isåfall hva er de?
 Ja det kan jeg!

Har du mange beundrere i USA? (Gutter altså)
-       Hadde en som tok bussen med meg, men jeg avviste han ganske bra.. Uff..


















Må beklage at det har tatt tid å fått alle svarene besvart, men jeg håper dere skjønner at ting er travelt her. 

Om dere har flere  spørsmål, så må dere bare stille dem! Jeg skal svare på dem når jeg har tid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!